Centrum Informacyjne o Bezzałogowcach Dron.pl

Norma PRO

Norma PRO Odwiedź nasz serwis aby dowiedzieć się więcej o bardzo przydatnym i funkcjonalnym programie do kosztorysowania z rodziny Norma. Norma PRO to bardzo popularny system kosztorysowy, który umożliwia sprawniejszą pracę firmom budowlanym oraz z dziedzin pokrewnych. Teraz kosztorys wykonać można w znacznie krótszym czasie przy zachowaniu należyte dokładności oraz poprawności jego konstrukcji. Dzieje się tak ponieważ program do kosztorysowania jest w pełni zgodny z procedurami FIDIC oraz wszelkim przepisami prawa polskiego dotyczącego tworzenia kosztorysów budowlanych. Warto również wspomnieć, że norma PRO współpracuje z bazami cenowymi takimi jak Intercenbud i Sekocenbud co jest jej kolejną zaletą, gdyż nie ma konieczności wprowadzania stawek do pozycji kosztorysów ręcznie, a wystarczy zaimportować wyżej wymieniony cennik i skorzystać z przygotowanego rozwiązania. Bazy cenowe ukazują się kwartalnie, więc odświeżyć informacje w programie można niezwykle często. Producent zadbał również i o to, aby system kosztorysowy Norma był aktualizowany i zgodny z zasadami zmieniającego się rynku.

Szczegóły strony kosztorysowe.komako.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj stronę kosztorysowe.komako.pl:

Norma PRO

Lokalizacja firmy na mapie:

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Elektroniczny dokument »

    Elektroniczny obieg dokumentów jest najbardziej potężnym modułem aplikacji SIDAS. Od wielu lat przy współpracy z Gminami powstają coraz bogatsze w funkcje i usprawnienia wersje programu, przez co zwiększające się wymagania klientów w w tej materii są na bieżąco zaspokajane.
    Aplikacja umożliwia dokumentowanie rejestrów kancelaryjnych pism przychodzących i wychodzących, spisów spraw, poleceń służbowych, umów, uchwał, zarządzeń, ewidencji dokumentów archiwalnych itp.

    Data dodania: 14 07 2011 · szczegóły wpisu »
  • Systemy zarządzania treścią »

    Organizacja, która korzysta z reklamy w sieci, musi pamiętać o ciągłej oraz bieżącej aktualizacji swojej strony www.

    Domniemanie ewentualnego kontrahenta odwiedzającego witrynę internetową, iż na stronie nie wprowadzono żadnych zmian, a także nie była aktualizowana, doprowadzi do zbudowania negatywnego obrazu firmy, po czym jak wynika z przeprowadzonych badań marketingowych zniechęci go do powtórnych wizyt.

    W związku z czym nasza przedsiębiortwo postanowiła wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom i stworzyła doskonałą alternatywę dla kosztownych i czasochłonnych aktualizacji, zlecanych do tej pory zewnętrznym specjalistom, czyli Systemy Zarządzania Treścią z rodziny Sparro CMS.

    System Zarządzania Treścią (CMS) to nietrudny w obsłudze, a także dający mnóstwo możliwości system oprogramowania służącego do zarządzania zawartością szybkiej witryny internetowej.

    Najważniejszą ideą systemu typu content manager jest ciągła aktualizacja strony internetowej oraz pomoc użytkownikom, którzy nie są w posiadaniu wystarczającej wiedzy technicznej. System Zarządzania Treścią Sparro CMS znakomicie wpisuje się w te założenie.

    Systemy Zarządzania Treścią Sparro CMS nie ma potrzeby,aby były instalowane na komputerze klienta, albowiem w całości są aplikacją on-line, co jest następnym pozytywnym aspektem Systemu Sparro CMS. Tego typu rozwiązanie podwyższa poziom elastyczności i dostępności również wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo danych. Ponadto Sparro CMS pozwala na pełne zarządzanie witryną internetową od kreacji po zmianę treści w całym cyklu jej życia online.

    Nasi doświadczeni programiści zmienią System Sparro CMS tak, aby dostosować go do nietypowych wymagań użytkownika. Programujemy System Sparro CMS w taki sposób, aby był w pełni użyteczny i prosty w obsłudze dla naszych Klientów.

    Data dodania: 27 09 2011 · szczegóły wpisu »
  • Adobe Creative »

    Z pewnością wszystkich użytkowników narzędzi Adobe ucieszy możliwość uczestnictwa w najnowszym projekcie pod nazwą Adobe Creative Cloud. Wiąże się to z olbrzymimi korzyściami takimi jak np. dostęp do elektronicznej bazy danych czy też 100 GB pojemności dyskowej na wszystkich serwerach firmy Adobe. Nieograniczone korzystanie z nowoczesnych narzędzi jak również i oprogramowań marki Adobe jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy przystąpić jako członek do Adobe Cloud, aby móc do woli korzystać z szeregu aplikacji, między innymi bazy usług online.

    Data dodania: 21 05 2013 · szczegóły wpisu »
  • System MES »

    Planowanie jest to jedna spośród zasadniczych funkcji kierowania przedsiębiorstwem, która występuje na wszelkich jego poziomach. Planowanie zastyga się z działaniem. Mapa pracy wytycza zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na produkty finalne.

    Data dodania: 07 02 2014 · szczegóły wpisu »
  • Zintegrowane systemy zarządzania firmą z KOMP-NET »

    Firma KOMP-NET zaprasza do zakupu oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szczególnie polecamy systemy ERP, czyli zintegrowane systemy zarządzania. Przygotowujemy również systemy CRM i MES.

    Data dodania: 25 03 2014 · szczegóły wpisu »
  • Offigo.pl - Proste zarządzanie czasem pracy online »

    Ewidencja czasu pracy online, szybkie tworzenie grafików, gotowe listy obecności, elektroniczne wnioski urlopowe oraz ich akceptacja to wszystko udostępnia system Offigo. Prosty i intuicyjny w obsłudze pozwoli oszczędzić czas na czynności związane z czasem pracy, które trzeba wykonywać cyklicznie, co miesiąc. Elektroniczne wnioski urlopowe eliminują konieczność wypisywania papierowych wniosków.

    Data dodania: 04 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Fitnet- oprogramowanie dla obiektów sportowych. »

    Fitnet to branżowe wielokierunkowe oprogramowanie dla centr rozrywek i obiektów sportu i rekreacji;basenów, aquaparków, parków zabaw, gabinetów
    kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej; spa, wellness, salonów masaży. Nowoczesne rozwiązania elektronicznego systemu obsługi
    klienta, sprzedaży biletów, rezerwacji i monitoringu doposażamy w urządzenia monitorujące elektroniczne szatnie, zamki czasowe, klucze i
    identyfikatory. System Fitnet to równocześnie szeroko rozbudowany program do generowania różnorodnych raportów i analiz, pozwalających zobrazować stan bieżących rezerwacji oraz planować kampanie promocyjne i reklamowe do określonych
    grup odbiorców. W skład kompleksowej, systemowej obsługi klienta wchodzi
    również możliwość drukowania dowolnej ilości kart wstępu, rabatowych, legitymacyjnych i identyfikatorów.
    Fitnet proponuje dogodą formę płatności miesięcznej, lub dożywotnie licencje po jednorazowej opłacie oraz stałą pomoc techniczną i informatyczną.

    Data dodania: 24 03 2015 · szczegóły wpisu »
  • Navireo - ERP dla piekarni »

    Navireo – innowacyjny system ERP. Posiada szereg funkcji które ułatwiają pracę w piekarni oraz cukierni. Są one związane z obsługą zamówień i płatności, planowaniem specyficznej produkcji, zarządzaniem relacjami z klientami. Navireo wspiera m. in. specyfikę procesów handlowych i magazynowych. Oprogramowanie posiada pozytywną opinię o innowacyjności. Dzięki temu przy zakupie można skorzystać z ulgi technologicznej.

    Data dodania: 27 10 2015 · szczegóły wpisu »
  • Rozwiązania dobackupu »

    Jeżeli chcesz zapewnić swojej firmie bezpieczeństwo informacji, ochronę przed nieuprawnionym dostępem lub ich modyfikacji- zwróć się o pomoc do Trialo- firmy zajmującej się obsługą IT. Nasza firma mieści się we Wrocławiu, jednak działamy praktycznie na terenie całej Polski.
    Nasze usługi obejmują przechowywanie, przetwarzanie i transmisję danych, szyfrowanie z centralnym zarządzaniem, archiwizację poczty email. oraz rozwiązania do backupu.

    Data dodania: 22 09 2016 · szczegóły wpisu »
  • SolverTech sp. z o.o. »

    Firma SolverTech oferuje rozwiązania na przykład dla firm transportowych. Z oferowanej przez SolverTech aplikacji korzystają na przykład zakłady i hurtownie wędliniarskie, mleczarnie czy też sklepy internetowe. Warto dodać, że opisywana firma może pochwalić się dużym doświadczeniem. Działa ona w takich państwach jak na przykład Polska, Słowacja czy też Węgry.

    Data dodania: 24 09 2022 · szczegóły wpisu »